الخميس 19 سبتمبر 2024
تم تسجيل طلبك بنجاح

واحد أعرفه أخته إتطلقت

موقع أيام نيوز

واحد أعرفه أخته إتطلقت، فجدد شقة أبوه وأمه من سباكة لسراميك لنقاشة واشترى عفش جديد، وقالها إسكني إنتي وأولادك يا حبيبتي، وأقسم على نفسه يتكفَّل بمصاريفها ومصاريف أولادها أفضل مما كان بيعمل معاهم أبوهم!
وبسم اللّٰه ما شاء اللّٰه عليه فضل أكتر من خمس سنين حديث الناس كلها في الرجوله والجدعنه والأخلاق والأصول لدرجة إني في مرة شديت مع أختي فقارنتني بيه، ومرة مراتي شدت مع أخوها فقارنته بيه برضوا!
كنت بغير منه واللّٰهِ.. اللي هو حرام عليك يا جدع، تشتغل شغلانتين عشان تصرف على عيال مش عيالك في حين إن أبوهم عايش ويمكن معاه أكتر منك!! 

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.
كان مستفز أوي لحد ما سمعت بالصدفة إنه بيطلق مراته!
فإبتسمت ما بيني وما بين نفسي بشماته كده وقلت أيوا بقى، ما هو إنت أكيد فيك عيب زي كل الرجاله يعني!

وغصبٍ عني واللّٰه شغلت دماغي بحوار طلاقه ده أوي، وكنت ھموت وأعرف ليه؟!
وفي مرة إتلاقيت مع زميل ليا عارف أخبار الساقطة والوالدة والجديد من الكلام على الناس كله معاه، فسألته ألَّا متعرفش أخوك عبوده عاوز يطلق مراته ليه؟!
ضحك وقالي عشان راجل.
المعلمة بتقوله كفاية عليك أختك، وأولادها أبوهم أولى بيهم! 
فقالها الخال والد لو الوالد معندوش مبدأ، فأنا أبوهم وهي أختي، وصية أبويا وأمي الوحيدة قبل ما يموتوا، فمش كفاية عليا هي وأولادها وأي حد تحبه كمان..

أسعار السيارات في الآونة الأخيرة شهدت تقلبات ملحوظة، حيث تأثرت بارتفاع وانخفاض الدولار، مما انعكس على تكلفة علامات تجارية مثل تويوتا، هيونداي، ومرسيدس. و BMW هذا الارتباط بين سعر الصرف وسوق السيارات يحدد قدرة المستهلكين على اقتناء المركبات.

فزعقت معاه وكلمة من هنا على كلمة من هنا، قالها لو بتحُطي حاجة من جيب أبوكي في البيت إمنعيها ولو مقصر معاكي في حاجة قوليها، غير كده حاولي تبقي داعمة مش مُحطمة لإني متجوزك عشان تعينيني على فعل الخير مش تمنعيني عنه!
فقالتله أيوا أنا الشيطانية وإذا كان عجبك، وإنت عارف بقى الستات لما بتبقى متعصبة بتقول إيه! ...

لما بتبقى متعصبة بتقول إيه!

فقالها على بيت أبوكي لحد ما ترجعي عن اللي في عقلك، وإذا مرجعتيش إعتبري نفسك طالق من دلوقتي، وكان ناوي يطلقها فعلاً والله، لكن أبوها راجل إبن أصول برضوا ...

تطبق الشروط والاحكام

تتأثر أسعار السيارات من شركات مثل مرسيدس بتقلبات أسعار الذهب وسعر صرف الدولار، مما يؤدي إلى زيادة تكاليف الإنتاج والاستيراد.

رقم التسجيل الضريبي .

معرفة المزيد

البرتقالي

دائماً معاك

سابهم لحد ما هديوا من ناحية بعض خالص، ورن عليه قاله تعالى عشان عاوزك، وبمجرد ما جه.. قعدوا معاها، فحنوا لبعض ولا كأن حاجة حصلت، ورجعت البيت أول إمبارح

قولتله قالوا لبعض إيه يعني؟

قالي أكيد معرفش يعني، لكن أنا سمعت إنه بيعمل مع أخته كل ده عشان ميديش فرصة للشيطان إنه يزعزع فكرة حفاظها على نفسها عاوزها تفضل قوية ومتضعفش أبدًا لكلام أي راجل عشان متحطش وشه الأرض في يوم من الأيام لإنه مقدرش يعوضها عن اللي كانت متجوزاه وعشان كده ديما بقول عليه وبالفم المليان راجل

تمت المقالة ودمتم في امان الله ) مجلة الحياة ( هدفها توعية المجمتع وتقديم كل ما هو قيم ومفيد نتمنى لكم قراءة ممتعة ومفيدة انتظرونا للمزيد من القصص والروايات ومعلومات عامة نتمنى لكم التوفيق

اذا انتهيت من القراءة صلي على النبي